Så hur löste jag då gårdagens tandborstproblem? Jag "borstade" tänderna med bara tandkräm för mina tänders skull (det var jätteäckligt, superstarkt) och tuggade massa tuggummi för att detta inte skulle påverka min omgivning. Sedan skyndade jag till en affär och köpte en tandborste så snart som möjligt. (Hade tänkt köpa en och borsta tänderna på skolan men hann inte det :( )
 
 
Här ser ni vad jag köpte i affären. Vet inte vad kassörskan tänkte, men det är ju sant att det finns ett bra logiskt samband mellan choklad och tandborstning!
 
Idag har jag förresten sovmorgon för första gången på eeeeevigheter! Tänker överhuvudtaget inte ställa klockan (är ledig hela dagen så det är lugnt) och hoppas, hoppas, hoppas, att de inte börjar borra en massa (de = de som bygger lägenheter på bottenvåningen i mitt hus) så att jag vaknar!