IMG_0938
IMG_0933
IMG_0928
 
Du tror att hästar är mysiga tills de trampar dig på fötterna.
 
Du tror att det är trevligt att stå där och klia dem bakom öronen och andas hästdoft igen. Sekunden senare har du 250 kg på stortån och skriker högt samtidigt som du förbannar beslutet att gå till hästarna i joggingskor. Ungefär så är det att fota mina hästar.
 
Idag är en stor dag för idag ska pappa och jag in till stan för att boka deras Kanada resa! De ska nämligen komma och hälsa på mig i en vecka i Oktober och plötsligt känns hela denna resa mycket verkligare, mycket närmare och mycket läskigare. Jag är också lite rädd att det ska finnas exakt ingenting att göra och de bara ska få tråkigt i en vecka, men det hoppas jag inte. Halifax är ju faktiskt nästan lika stort som Göteborg, och i Göteborg har man ju att göra!