Om en vecka vid den här tiden så är det över.
Då är alla tentor skrivna. Då är min sista termin i Sverige på ett halvår avslutad.
På Måndag är antagligen sista gången det här året(!) som jag går in på Handels. Och ut från Handels.
 
Det ska bli så fruktansvärt skönt men samtidigt spännande! Eftersom jag ändå har min sista termin på kandidaten kvar i vår så är det inte min sista termin på handels och därför är det inte vemodigt. Bara spännande. Och just nu ska det bli så himla skönt att säga hejdå till skolböcker för ett tag! Men mellan mig och det ligger en monstertenta i Operativ verksamhetsstyrning. Vill så väldigt, väldigt, gärna klara den så det är bara att bita ihop, göra mina timmar och tänka att snart, snart, så slipper jag det här. För om bara 6 dagar är det sommar.
 
(Om ni missat så flyttar jag till Halifax i Canada i höst!)