IMG_1029-001  
Minns ni rummet som jag skrev om igår? Ägaren har inte skickat några bilder än. Jag försöker tänka att hon bara har mycket annat att göra och att de kommer snart, men vem vet? Jag får helt enkelt börja leta igen. Det största problemet är att det finns en sida som är en kanadensisk motsvarighet till Blocket där det finns en massa rum, men den ska bara vara till för kanadensare så jag kan inte lägga upp eller svara på annonser. Kvällens projekt är därför att försöka få den sidan att tro att jag (eller snarare min dator) är kanadensare.
 
Annars tittar vi fortfarande på Sagan om Ringen. Min kusin tyckte som tur är om dem, men tyvärr har vi tydligen bara de förlängda versionerna vilket innebär många timmar framför tv:n. Min hjärna blir ganska trött av det kan jag säga, och min rygg gör ganska ont. Men samtidigt är det fint att umgås, så ska återgå nu. Ha en fin kväll!