New York 2012
 
Det är någonting med en ny kurs som alltid gör mig motiverad. Varje gång lovar jag samma sak: Att hänga med. Att genast börja plugga så att jag slipper paniken i slutet. Men den här gången känner jag mig än mer motiverad för än en gång gör kroppen mer ont efter en tentavecka. Stress är inte bra för mig. Jag kan inte hantera den rent fysiskt. Inte just nu. En dag. Men inte just nu.
 
Så imorgon ska jag gå upp, dricka kaffe (viktigaste saken av allt ju), städa, promenera och börja plugga. Förbereda mig för vår första lektion. Nu finns det nedskrivet här så då måste det hända.
 
Och en kurs till är en kurs närmare examen och att få börja jobba. Att (förhoppningsvis) få resa, se världen, se affärsvärlden, lära mig den. Jag älskar tanken för det är så stort. Så häftigt. Snart, snart, snart. Bara några kurser till.