Denna teckning är något av mitt "one hit wonder". Jag tecknade den efter att inte ha tecknat på ett år och sedan dess har jag inte heller lyckats göra någonting i närheten av lika bra. Så ja. Det här är väl min stolthet när det kommer till tecknande kan man säga - därför måste den självfallet upp på väggen!
 
 
Tillsammans med två andra tavlor så blev det såhär fint borta vid skrivbordet. Texterna är det inte jag som har skrivit, men jag älskar dem och därför så får de sitta där - och inspirera mig när jag behöver det! Allra helst hade jag velat ha mitt skrivbord vid ett fönster, men eftersom jag ännu hellre ville ha sängen vid fönstret och jag bara har ett fönster så... Ja. Sängen vann - och då får jag helt enkelt hitta andra saker som kan inspirera mig borta vid skrivbordet! Tillsammans med mitt "one hit wonder", som visar mig att jag faktiskt kan!