Jag tänker att det här med att renovera är någonting som är väldigt bra att kunna - och den här helgen har jag fått lära mig hur man gör när jag och pappa renoverade mitt rum på övervåningen hemma hos mamma och pappa. Så nu kan jag spackla, slipa och måla - och sen innan kan jag lägga klickgolv. Hela kittet ju! Visserligen har jag ju en egen lägenhet, men många helger så jobbar jag och är därför hemma, och i sommar kommer jag att bo hemma när jag jobbar.
 
Vi tittar:
 
Än så länge är det lite tomt - eftersom mycket av mina saker är i lägenheten, men de ska hem i sommar inför hösten så det löser vi! Det jag älskar allra mest är sängen vid fönstret! Jag har bara sovit där en natt än men att vakna och se ut genom fönstret var fantastiskt, har saknat det hela veckan nu!
 
Madrassen på golvet är Nalles. Han övertog den när den låg i hallen innan den skulle slängas så han fick behålla den!