Jag måste bara börja med att säga att jag har några av de absolut bästa vännerna i världen. Som när jag knappt kan gå kommer och hämtar mig utanför dörren och parkerar så nära restaurangen som möjligt. Och går och beställer åt mig så att jag verkligen bara gå in på restaurangen, sätta mig på en stol och sitta kvar där. Så bäst!

Fredagskvällen började alltså på Tugg i Borås. Josefin hade kommit upp från Helsingborg och jag och Elfie var hemma från Göteborg så hela (gymnasie)gänget var samlat, fantastiskt fint var det! Så där satt vi i flera timma och pratade om resor, minnen, skador, lägenheter och älgars rätt till dimensionerade leksaksaffärer.

Jag kan verkligen rekommendera Tugg både i Göteborg och Borås, men ett litet minus på att de aldrig tycks uppdatera sina menyer. Så innan ni beställer er milkshake – fråga någon vilka som finns! Annars missar ni bland annat polka, päron och pecannöts smak!