Hejsan kompisar! Hur är det? Hoppas att livet är snällt.
 
Idag fick jag reda på lite försent att Den Svenska Björnstammen spelar i Göteborg ikväll och missade det totalt. Så himla tråkigt. Men istället tänkte jag ta en lång dusch, krypa ned under täcket och äta yoghurt med valnötter och egenplockade blåbär. Det är fortfarande lite tidigt på säsongen så många blåbär var för små för att plockas när jag var ute igår, men tillräckligt för några dagars yoghurttillbehör blev det i alla fall. 
 
Idag har mina kusiner från Stockholm hälsat på och imorgon ska jag till Göteborg och ta tag i att städa lägenheten. Även om det är en hel del jobb så ser jag verkligen fram emot att det blir klart och börjar kännas lite mer som ett hem än en förvaring för en massa lådor.
 
Det var allt för ikväll - kram!