Att vakna på landet är inte som att vakna i stan. Att äta frukost och se ut över frosttäckta åkrar är inte som att se på en grå byggnad på andra sida gården eller in i en dataskärm. Efter att ha ätit min havregrynsgröt och sett på frosten och solen så åkte jag hem till farmor och farfar för fika och sedan till stan för att träffa Anna och fika ännu mer.
 
Jag gjorde det medveten om risken för sockerchock men den uteblev som tur var, kanske tack vare hur mycket jag och Catta fikat på Torsdagen och Fredagen. (Espresso house (caramel latte), choklad, espresso house (tomte latte + caramel cheesecake). Behöver nog avgifta mig igen nu dock, det får bli imorgon för av Anna fick jag dessutom:
 
 
Choklad!!!!! <3 <3 <3
Det fanns mer choklad innan, men den har jag redan ätit upp.
 
(Så jobbigt när jag bara har mobilen att fota med, imorgon återförenas jag äntligen med min älskade kamera)