För första gången på vad som känns som evigheter var jag faktiskt pigg och vaken vid klockan sju på morgonen på en ledig förmiddag! Vet inte riktigt hur det gick till, särkilt inte piggdelen. 
 
Anyway, när jag kommit upp ur sängen (det kan vara lite av ett projekt när man har diskbråck) började jag genast laga frukost, precis som vanligt. När jag var klar med det insåg jag dock att jag var så ambitiös igår att jag dessutom bokat tvättid från klockan sju. Så det var bara att hoppa i de klassiska "tvätt kläderna" (= Vad som blir över när allt viktigt ska tvättas) och sätta igång.
 
När jag lagt i första maskinerna hade ju dock frukosten självklart hunnit svalna lite. Så jag gjorde det enda logiska och värmde den i micron - för vem vill egentligen ha kall frukost? (Precis när jag skrivit det så insåg jag att det finns ganska många som faktiskt vill det. Alla som äter fil, youghurt eller kvarg på morgonen till exempel...)
 
Hursomhelst: Konsekvensen av detta värmande var att bananerna blir fantastiskt goda!!! Har aldrig haft någontin emot varma bananer direkt, men inte heller anat att det kunde vara såhär gott i en vanlig frukost! MUMS!!!